Portál VIRTIX

VIRTIX je unikátní zákaznický portál pro správu a vyúčtování služeb. Zákazník díky němu získává silný nástroj, který mu efektivně slouží v mnoha oblastech – objednávání služeb, konfigurace a administrace služeb, správa uživatelů, reporting a vyúčtování služeb

Základní koncepcí námi nabízených cloud služeb je poskytování takových technologií, které jsou obvyklé v enterprise řešeních a na které zákazník z nižších segmentů trhu nedosáhne. Důraz tedy klademe na spolehlivost a variabilitu, na rozdíl od komoditních řešení poskytování jednoduchých virtuálních serverů, které jsou dnes na trhu. Tento přístup vyžaduje specifické řešení software, zejména z pohledu práce koncového uživatele. Zákazník má tedy k dispozici námi vyvíjený portál Virtix, který mu slouží ve všech těchto uvedených oblastech:

  • Objednávkový systém pro výběr služby ze servisního katalogu
  • Konfigurační nástroj vytvářející definici svého datacentrového prostředí
  • Rozhraní pro dílčí administraci jednotlivých komponent
  • Přístup na administrátorskou konzoli virtuálních serverů
  • Rozhraní pro přístup k reportingu a vyúčtování (on-line reportu, SLA grafy, technické grafy)
  • Rozhraní pro správu uživatelů
  • Přehled použitých komponent v čase včetně cenových údajů

Uživatelské rozhraní, stejně jako většina administračních rozhraní je koncipováno jako webová aplikace a nevyžaduje nic nad rámec běžného prohlížeče.

Pokud vás možnosti VIRTIX zaujaly, přečtěte si detaily na www.virtix.cz , v této videoprezentaci nebo zde.

Vybraná služba

Start - tento text se javascriptem zameni.

Máte dotaz? Chcete poptat, otestovat či objednat?

Po zadání „IČ“ a stisku „ARES“ se automaticky doplní pole „Firma“ a „Fakturační adresa“. Poskytnuté údaje budou použity pouze za účelem kontaktování zákazníka.

Máte dotaz? Chcete poptat, otestovat či objednat?